divendres, 25 de febrer del 2011

L'Alícia i l'experiència de la màgia


La Mágia . Això es el que li va passar a la nostra companya Alícia , ella , una nina inoccent va caure en un somni molt profund i màgic , on va veure gent patita gent gran , mars de llàgrimes , cantars de flors , gats que apereixen i desepereixen cantant una cançó de jazz i reines de cors que juguen al crocket amb flemencs.
L'Alícia va experimentar en primera persona el fet de la màgia , i jo també l'experiment freqüentment , imaginant i creant la meva pròpia màgia, els meus propis personatges amb barrets que canten , els meus propis flamencs i les meves fades d'un dit
Molts creuran que és locura , pero no , ells no saben el que es perden , perque la màgia es pot produir . d'una manera o d'una altre










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada