diumenge, 8 de juliol del 2012

Anna Picornell

Bones bones i bones petits alienígenes! Com va tot? Per part meva només he de dir que , aquest estiuet està sent melassa. Ara , faig feina a la empresa del meu pare , com a encarragat de productes hortofructífers i distribuidor de compartiment ( xerrant clar , becari de una fruiteria) , però encara així , tenc temps per jo i per dedicar-lo al que més m'agrada com anar a la platja , prendre el sol , anar de berbenes i sobretot fer TEATRE i FOTOS.
Avui vos oferesc un seguit de fotografies que vàrem fer la meva gran amiga ANNA PICORNELL i jo a una casa abandonada aprop de Es Secar de Sa Reial. Per suposat , na Paicorney cagadíssima de por i jo fotent-li el dia i el pentinat amb moltes bromes molestes jiji. Aquí està el resultat de la nostra missió (PD: Vàrem fer videos de na Paicorney i jo en aquella casa ''Las aventuras de Anna Picornell i Miquel Mas Fiol en la casa de los suburbios'' próximament a Youtube) Bé , aquí vos mostr les fotografies , i us afagesc també un video de n'Anna cantant ( Que percert canta GENIAL ja ho voreu) i un petit avenç del que serà el nostre reality show jajajajaj. Disfrutau de l'estiu petits ocellets... Jo avui tenc una altre comunió i he de fer de fotógrafo... ja vorem que tal!
AVE MARIA PURÍSSIMA ;D

ANNA PICORNELL ''I Have Nothing''

''N'Anna Picornell i en Miquel Mas Fiol passen per un perillós pont''

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada