diumenge, 26 d’agost del 2012

No tinc temps!

Holis amics i amigues! Com podeu veure , tenc el blog un poc desactualizat. El motiu és aquest agost que em mata. Tinc feina pels matins , i autoescola per les tardes. Un rollo patater! I quasi no tenc temps per agafar la càmara! I a més , amb el teatre quasi no passo per casa. Però tranquils nins , que això acabarà prest... Aviat començ una nova vida , a una nova escola Sant Josep Obrer , juntament amb la meva amiga Carlota Brunet... Qui sap quines aventures podré viure allà... Estic dels nirvis! I adamunt ell se'n va a París
Oh La La!
Per septembre actualitzaré amics i amigues!
Un petó
MMF

1 comentari:

  1. he descubierto tu blog es muy interesante
    tienes fotos increibles

    te sigo por gfc te dejo mi blog pasa si puedes y si te gusta nos seguimos

    mi-blog-by-amo.blogpot.com

    ResponElimina