dimarts, 29 de març del 2011

Tres reis

De petit sempre deia que volia ser mag . La màgia era la meva font d'inspiració. Feia trucs de màgia , somiava en poder volar , en poder ser lliure . Si reis mags , vosaltres éreu la meva font d'inspiració , volia arribar tan lluny com vosaltres , poder fer feliç a la gent.
Vosaltres dominàveu el meu món infantil e innocent . Gràcies a vosaltres rebo la imaginació que tenc i la fe a la màgia. M'heu transformat.
Sempre recordaré aquelles cavalcades llargues on passàveu i jo cridava''REIS MAGS , REIS MAGS , DONAU-ME MÀGIA! '' Ho cridava tan fort que em pensava que em moria '' BALTASAR , MELCIÓ , GASPAR '' cridava desesperadament perquè em veiéssiu.
Ara ja soc gran , he madurat , he crescut , i encara així , crec amb vosaltres.
Tres reis
Miquel Mas Fiol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada