diumenge, 10 de juny del 2012

Comunió Nicole

Fa una setmana , la família Puigdemon va celebrar la comunió de na Nicole , la seva filla major. Va ser una festa que va durar un cap de setmana sencer. Per sort , vaig pdoer evitar-lo anant a assajar un poc amb els Fora Nirvis. A la comunió , vaig estar amb la meva amiga Cati Cabot tot el temps , inseperables , i com no , vaig dur la càmara , perquè feia temps que no li feia algunes fotos guapes. Avui puc dir , que me sent afortunat , perquè a na Cati quasi mai solen agradar-li les fotos que li faig. Diu que se troba lletja! I epr primer pic , he aconseguit que se trobi guapa. ( Cati , enteret que , potser jo fagi ses fotos , tu ets la model! Tu ets preciosa , sigui amb la càmara que sigui) I , bé , aquís vos deix les fotos de na Cati i algunes de la comunió. Disfrutau confitets!
Un apúúúúúúú

Cati Cabot
Miquel Mas Fiol

 I tansols queda dir: FINS ARA ESTIU!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada