dijous, 14 de juny del 2012

Mercadet solidari 2012



Miquel Mas Fiol
Bon dia amics! L'altre dia , la meva padrina Maria Garcias ( Que ja vaig comentar sobre ella a un post) em va oferir anar a una festa benèfica , que celebrava la parròquia de Sant Jordi , el meu poble. Com sempre , jo amb càmera en mà , vaig anar-hi , per veure si trobava alguna cosa especial per allà , algun tresor que em cridés l'atenció , i el vaig trobar. Això si , antes d'anar a fer fotos , vaig a haver de saludar a totes les amigues de la meva padrina que potser no hagi vist més que 5 pics , i per suposat donar-li una basada a cada una , a sa tia Nita , tia Apalònia , tia Cati , Tia Francisca , Tia Fanny , Abuela Margalida , Tia Maria Ignaci , Tia Joana etc etc etc... No se massa bé quantes senyores varen basar les meves galtes i dir-me lo molt que havia crescut en Miquelet de Ca'n Forner.... Aquestes senyores me maten jajajajaja. Bé , la recerca no va ser massa intensiva , em varen cridar l'atenció objectes passats , alguns llibres , qualcuna obra d'art , un seguit de retrats , i sobretot , una caixeta on venien càmeres antigues per 50 cèntims. Jo vaig quedar AL·LUCINAT! Càmeres que , un col·leccionista pagaria milers d'euros per ella , i aquí costen 50 cèntims! No vaig desaprofitar l'ocasió de comprar-me'n una , ni més ni manco que una Kodak del 1966 , l'any que va néixer el meu pare. Saps que n'hi havia de tresors. Aquí vos deix algunes de les fotos d'aquest curiós viatge al passat. Disfrutau d'aquest estiu petits
Un apú ben fort
MMF
Kodak Instamatic 25 (1966)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada