divendres, 22 de juny del 2012

Vive tu verano... come ensalada. Mediterráneamente

Per aquells dies en que , t'il.lusiones amb els plans que has de fer , que no dorms pensant en que fareu i en quina roba et posarás , que t'emociones visualitzant el resultat de la teva experiència.
Aquelles foren les il.lusions del dia de dimarts , un dia que , amb l'excusa d'haver de cuidar a la meva padrina , vaig anar amb la meva amiga Rosa Castillo a Sóller , un petit poble amagat per la Serra de Tramuntana. Hi vàrem anar amb bus , el TIB , i vàrem arribar allà sobre les 11:30. Malauradament el temps no esteia al nostre favor , va ploure moltíssim , i la Rose i jo vàrem haver de quedar a un portal menjant magdalenes duran mitja hora. Després seguirem el nsotre recorregut cercant el centre d'aquesta ciutat. Vàrem fer tota una volta al poble , amb les nsotres motixlles , cercant cualque lloc preciós per fer-nos fotos! PERÒ NO N'HI HAVIA CAP , o almanco nosaltres no el trobàvem. Vàrem tornar al principi depsrés de una hora de caminar carregats amb tota la roba , i finalment vàrem arribar al centre... tan cansats com per fer moltes fotos i a dinar , d'una bona ensalada de pasta. El cas , es que , possiblement , amb tots aquells contrapunts , pluja , massa caminar , carregats com a someres , no trobar el centre etc , aquell dia va ser un dia inoblidable , on rialles i anècdotes ens acompanyaven durant tota l'estona. Aquí teniu les fotos , na Rosa , sempre tan bona amb el seu talent natural amb l'enquadre!
Aquí les teniu , disfrutau de l'estiu nins , igual que jo ho estic fent ara...
I per últim , un apunt: STOP THINKING , ONLY WALK!
MMF
DIAINOBLIDABLE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada