diumenge, 26 de febrer del 2012

Cap de setmana amb sa padrina


Bones Bones Bones amiguets i amiguetes? Com ha anat el cap de setmana? Jo , he passat un cap de setmana força interessant amb na Maria Garcias i en Josep Fiol ( els meus padrins). Els meus papàs , són a Madrid actualment i tornen avui vespre , i per això , m'han deixat a casa dels meus padrins. A mi no m'agrada massa anar a ca els padrins , ja que , com que no hi ha ordinador , no puc connectar-me ni fer les coses que m'agraden. Però per sort , aquest cap de setmana he estat força entretengut , ja que tenia una missió que complir. Volia convèncer a la meva padrina perquè em deixés quedar-me algunes prendes de roba del meu repadrí Francisco , perquè , he vist algunes fotos , i tenia uns capells i unes americanes super super guapes! I efectivament , he aconseguit que la meva padrina em donàs parmís. Aviat vos mostraré les coses que li he ''robat'' al meu repradinet Francisco.
També , vaig passar-me el matí de dissabte mirant fotos antigues! Que guapa que era la meva padrina! Em va fer moltíssima gràcia veure-la amb aquells pentinats tan extremats que es duien als seixanta , i el meu padrí! Que joves i enamorats pareixien! Aquí teniu un parell de fotos de na Maria Garcias , amb 18 anyets. Heu vist que guapa! Igualeta que el seu nét Miquel ;) jajaja.
Després , per l'horabaixa , vaig demanar-lis permís per poder quedar amb na Marta Barrios i na Maria Vidal per fer una volteta per Palma , prendre xocolate , estar una estoneta amb elles i fer fotos i així ho vaig fer. M'ho vaig passar mel contant-mos coses , donant recomanacions , xerrant de orillas i barquitos , rient per dois jajaja són uns celets de ninetes enserio , m'ho vaig passar tant bé amb elles , esper tornar-les a veure molt molt molt prestet . I aquí estan algunes de les nostres fotos! Són guapes eh!? Jijiji


 Maria Vidal
Marta Barrios
Bé ninets , i ara si em disculpau , vaig a estudiar Física i Química , que vaig treure un 2,5 súper guay , i evidentment l'he de recuperar.... Demà és l'aniversari de na Marineta Salas , vos ensenyaré el regal que li he fet i voreu que és de xuli!
Un apú ben fort a tots!
MMF

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada