dimarts, 28 de febrer del 2012

Na Antònia GUANYADORA!

Bé amiguets i amiguetes , sé que derrerament no deix d'actualitzar i em faig molt molt molt pesat , ho sé , però avui és un dia de especial emoció. La meva companya de classe , amiga i fotògrafa ANTÒNIA CLAR ha guanyat la 17ª Edició del concurs FOTO JOVE de Palma ( El concurs que l'any passat vaig guanyar jo) , i se n'ha enduit un premi ni més ni manco que de 250 EUROS! I , la seva foto premiada , serà exposada en gros al Casal Solleric de Palma del 22 de març fins a principis de maig! O no és fantàstic? El més fort! Que la foto guanyadora és una foto on el modelo SÓC JO! Aquí la teniu. No em digueu que no és una passada (jijiji sóc jo)
Tema: Esperança
Fotògrafa: Antònia Clar
Modelo: Miquel Mas Fiol
Enhorabona Antonieta! T'ho mereixes de tot cor. T'admir molto molto i esper que ens beneesquisamb el teu art per molt de temps més.
Bé reis , un beso ben fort a tots i a totes!
MMF :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada